...................................................................................................................................Com va dir aquell: "Hi ha moltes maneres de matar mosques"

dilluns, 22 d’agost del 2016

Problema 244 (“Dúo Matemático” – Mariano Mataix, Susana Mataix)


Pynchon Park és un parc de forma quadrada que té l’entrada en un cantó, una cafeteria en el punt mitjà d’un dels costats oposats i un restaurant en el punt mitjà de l’altre, tal i com està indicat al gràfic
Vaig entrar-hi i em vaig adreçar directament cap a la cafeteria a menjar un entrepà.  Però aviat vaig canviar d’opinió; era millor,pensava, anar a menjar alguna cosa al restaurant. Així que ,després de fer 300 metres, vaig girar un angle recte i vaig anar tot dret fins a la porta del restaurant.

Quants metres vaig caminar?
GEOMETRIA 3
Moltes vegades pensam que potser falten dades a l’enunciat. Quasi sempre ens equivocam
AJUDA I SOLUCIÓ

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada