...................................................................................................................................Com va dir aquell: "Hi ha moltes maneres de matar mosques"

dimarts, 30 de juliol del 2024

Adesiara COPPERFIELD feia màgia numèrica

Jo també . 
Tothom pot fer-ne.

Som a dalt de l'escenari.
Tenim 9 portes numerades de l'1 al 9 i darrere d'una d'elles hi ha un tresor pirata.
 
Jo sé on està aquest tresor, però el vull compartir amb tots vosaltres, estimat públic.
Teniu poders màgics que no coneixeu, però jo us els farè evidents. Tots arribareu a la porta que guarda el tresor.
Deixau-vos guiar pel poder màgic de la meva paraula i enriquiu-vos...

PRIMERA COSA. Un moviment consisteix en passar d'una porta a una altra contigua.Els moviments són en horitzontal i en vertical ,mai en diagonal. Quan us moveu podeu passar per una porta per la qual abans ja heu passat. 
Per exemple:
              Estau sobre la porta 7 i heu de fer 5 moviments:Podria ser 7-8-5-8-9-6 o també 7-4-1-2-5-4 o...

SEGONA COSA. El poder vostre i meu és tan gran que podeu triar qualsevol de les portes per començar el trajecte cap al tresor.
Per exemple:
               Un jove del públic vol començar a la porta 1 , una al·lota vol començar a la 5, una altra a la 9...

TERCERA COSA. Quan una porta és eliminada ja no hi podem passar, desapareix del tauler 


A partir d'ara em referiré a cadascún de vosaltres de forma genèrica (EL JUGADOR)
Comencem, doncs:
               
     Pas 1. EL  JUGADOR tria una de les portes

     Pas 2.  EL JUGADOR es mou,fa tants moviments com indica el nombre de la porta que ha triat

     Pas 3.  EL JUGADOR elimina , tatxa, destrueix, la porta 1

     Pas 4.  EL JUGADOR fa tres moviments

     Pas 5.  EL JUGADOR elimina les portes 2 i 4

     Pas 6.  No sé on para EL JUGADOR, però ha de fer 5 moviments.Després eliminarà les portes 7 i  9

     Pas 7. Ara EL JUGADOR farà 7 moviments i segur que no quedarà davant la 8. Tatxam la 8

     Pas 8. M'he tornat boig. EL JUGADOR llança un dau i si treu la cara N fa N moviments

     Pas 9. No tenc idea d'on para EL JUGADOR. Que es mogui tantes vegades com indica el nombre de  la porta on està

He recuperat el seny. 
Obre la porta on has arribat (Clica a sobre)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada